Garantietermijn
2 jaar Service center Krups espresso:
0318 58 24 24

Garantievoorwaarden Krups Espresso apparaat

Voor de espresso-apparaten Espresso Automatic geldt een speciale Call & Pick-up Service. Mocht uw Espresso Automatic machine niet naar tevredenheid functioneren, dan raden wij u aan contact op te nemen met onze Consumentenservice via 0318 58 24 24.

Mocht het probleem telefonisch niet kunnen worden opgelost, dan komt u in aanmerking voor de speciale Call & Pick-up Service, mits de garantietermijn van 2 jaar nog niet is verstreken. De Krups consumentenservice zal met u een afspraak maken voor het ophalen van het apparaat. Wij verzoeken u het apparaat te verpakken in de originele verpakking of in een stevige doos opgevuld met bijvoorbeeld krantenpapier. Plakt u op het apparaat uw adresgegevens en vermeld een korte klachtomschrijving.

Een reparatie via de Call & Pick-up Service duurt gemiddeld één week.

Garantievoorwaarden Krups Nespresso apparaat

Wanneer u een espresso apparaat koopt dat werkt met Nespresso capsules gelden de garantievoorwaarden van de Nespresso Club. Het enige wat u hoeft te doen is het serienummer van uw apparaat registreren bij de Nespresso Club. Wanneer u uw apparaat bij Koffiediscounter.nl hebt gekocht, gebeurd dit automatisch bij uw eerste koffie- of accessoirebestelling op Nespresso.com. De Nespresso Club wilt dat u altijd kunt vertrouwen op een perfect werkende machine. Bij vragen of technische problemen kunt u van maandag tot en met vrijdag contact opnemen met de Assistance Service. Een deskundige stelt dan direct een telefonische diagnose.

Wanneer een reparatie van uw machine noodzakelijk blijkt, kunt u gebruik maken van de voordelen die de Nespresso Assistance Service biedt:

  • Het ophalen van de machine bij u thuis;
  • Een vervangingsmachine gedurende de tijd dat uw machine in reparatie is;
  • De gerepareerde machine wordt bij u thuis, op afspraak, afgeleverd;
  • U heeft zes maanden garantie op uw gerepareerde machine.
Back to top
  Loading...