Garantietermijn
Service center

:
:

2 jaar
0347 - 37 88 88 | Online Service Centrum

De service- en garantieafhandeling wordt volledig door Miele verzorgd. Bij problemen met uw Miele product kunt u contact met hen opnemen via het bovenstaande telefoonnummer of het online service centrum raadplegen. Wanneer er een defect wordt geconstateerd door Miele die onder de garantie valt zullen zij u informeren met betrekking tot de reparatie van uw product.


Wanneer u er niet uit komt met Miele helpt Koffiediscounter.nl u graag verder met het achterhalen van uw probleem. Houdt u alstublieft uw factuur bij de hand bij contact met onze klantenservice. Indien reparatie nodig is, gaat het product naar de reparatieservice van de desbetreffende fabrikant. Reparatie duurt via ons in de regel 2 - 3 weken. U kunt het product weer afhalen in onze showroom zodra het gerepareerd is, hier wordt u van op de hoogte gesteld.


Wanneer u het product verstuurd of in de showroom langs brengt zorgt u er dan voor dat het product in een deugdelijke (liefst originele) verpakking zit en u het originele aankoopbewijs bij u heeft. Wanneer u het apparaat naar ons toe wilt sturen, dient u de (kopie) aankoopbon met het apparaat mee te sturen en het defect duidelijk te omschrijven in een begeleidende brief. De verzending geschiedt op eigen risico en kan kosteloos verstuurd worden naar ons antwoordnummer:


Create2Fit BV
Afd. Garantie en Reparatie
Antwoordnummer 1455
1410 WC Naarden

Back to top
  Loading...