Garantietermijn
Service center

:
:

2 jaar
0900 - 773 64 86 | Mail naar service-wmf1000@wmf.nl | Online Service Centrum

De service- en garantieafhandeling wordt volledig door WMF verzorgd. Bij problemen met uw WMF product kunt u contact met hen opnemen via het bovenstaande telefoonnummer of het online service centrum raadplegen. Zorg dat u het serienummer van uw apparaat bij de hand heeft, hier wordt naar gevraagd door de medewerker van WMF. Wanneer er een defect wordt geconstateerd door WMF die onder de garantie valt zullen zij het product bij u afhalen, repareren en aan u retourneren.


Om u snel te kunnen helpen vragen wij u om het serienummer van de machine bij de hand te hebben en in de buurt van de machine te zijn.


Mocht uw volautomaat professionele hulp nodig hebben dan laten we deze bij u afhalen en repareren in het WMF Service center. Bij normale reparaties zult u uw machine weer binnen 10 werkdagen retour krijgen, indien het langer dan deze 10 werkdagen zal gaan duren krijgt u altijd telefonisch bericht van het service center..


Deze premium service met haal- en breng service is voor u 24 maanden (en niet meer dan 10.000 zettingen) geheel gratis.


Het ophalen van uw machine

  • U wordt binnen 24 uur gebeld door onze haal- en breng service.
  • U kunt hier aangeven wanneer de chauffeur de machine kan komen ophalen.
  • U zet de machine gereed voor verzending klaar in de originele doos (koffiebonen uit het reservoir, waterfilter uit de waterbak, water uit de machine).


  • Belangrijk:
  • Het serviceformulier (zie gebruiksaanwijzing) en een kopie van de aankoopbon moet meegeleverd worden met de machine.
  • De machine moet op een huisadres in Nederland/België staan.


Service / reparatie / onderhoud in het WMF Service-Center

  • Bij binnenkomst wordt de koffiemachine grondig nagekeken.
  • Is de machine binnen de garantietermijn aangeboden, dan zal deze kosteloos gerepareerd worden.
  • Valt de machine buiten de garantie dan zal een medewerker van het service center contact opnemen aangaande de te maken kosten.
  • Na de reparatie zal de machine een testfase en een eindcontrole ondergaan.
  • Na de reparatie zal de machine weer bij u terug worden gebracht, de vervoerder zal voor aflevering een afspraak met u maken.


Wanneer u er niet uit komt met WMF helpt Koffiediscounter.nl u graag verder met het achterhalen van uw probleem. Houdt u alstublieft uw factuur bij de hand bij contact met onze klantenservice. Indien reparatie nodig is, gaat het product naar de reparatieservice van de desbetreffende fabrikant. Reparatie duurt via ons in de regel 2 - 3 weken. U kunt het product weer afhalen in onze showroom zodra het gerepareerd is, hier wordt u van op de hoogte gesteld.


Wanneer u het product verstuurd of in de showroom langs brengt zorgt u er dan voor dat het product in een deugdelijke (liefst originele) verpakking zit en u het originele aankoopbewijs bij u heeft. Wanneer u het apparaat naar ons toe wilt sturen, dient u de (kopie) aankoopbon met het apparaat mee te sturen en het defect duidelijk te omschrijven in een begeleidende brief. De verzending geschiedt op eigen risico en kan kosteloos verstuurd worden naar ons antwoordnummer:


Create2Fit BV
Afd. Garantie en Reparatie
Antwoordnummer 1455
1410 WC Naarden

Back to top
  Loading...