U heeft geen producten in uw winkelwagen.
Bezorgen
Heb je op een werkdag voor 22:00 uur besteld, dan ontvang je het bestelde product in de regel de volgende dag in huis. Bestel je via België dan betreft de bezorgtijd 2 werkdagen. Er zijn daarnaast uitzonderingen met betrekking tot de betaalwijze. Bij betalen met iDeal of Bancontact Mister Cash ontvang je het product gewoon de volgende dag. Bij Acceptgiro Afterpay zal de bezorgtijd 1 dag langer bedragen. Dit heeft te maken met de controletijd van Afterpay. Dit geldt ook voor creditcard en Paypal. Gebruik je 'bankoverschrijving' bij het bestellen dan wordt er pas geleverd nadat de betaling binnen is.
Met feestdagen gelden er aangepaste openings- en levertijden.
Hoe laat wordt mijn bestelling afgeleverd?
PostNL Pakketservice Word je bestelling afgeleverd met PostNL Pakketservice? je krijgt de avond voor afleveren een Track & Trace code toegestuurd. De volgende ochtend kun je daar zien hoe laat jouw bestelling ongeveer afgeleverd zal worden.
DHL Parcel Word je bestelling afgeleverd met DHL Parcel? Dan krijg je de avond voor afleveren een Track & Trace code toegestuurd. DHL Parcel levert van dinsdag t/m vrijdag tussen 11:00-18:00 uur en op zaterdag tussen 09:00-15:00 uur.
Kan ik mijn oude product meegeven aan de bezorger?
PostNL Pakketservice
Op het moment dat je een bestelling ontvangt, kun je jouw oude elektrische apparaten direct mee teruggeven aan de pakketbezorger van PostNL. Inleveren bij het dichtstbijzijnde PostNL Servicepunt wanneer je daar je bestelling afhaalt kan natuurlijk ook. Je kunt dit doen door je oude elektrische apparaten deugdelijk te verpakken in een doos en deze te adresseren aan:
PostNL Pakketten Recycling
Antwoordnummer 2008
2130RH Hoofddorp
Schrijf dit adres duidelijk en goed leesbaar op de bovenkant van de doos.
Houd er rekening mee dat de Post NL chauffeur of de PostNL Servicepunt medewerker enkel pakketten aan kan nemen met een maximum formaat van 175cmx78cmx58cm en een maximum gewicht van 30 kilo.
DHL Parcel
Word je bestelling afgeleverd met DHL Parcel? Dan kun je jouw oude product meegeven aan de chauffeur. Mocht de chauffeur het om de een of andere reden niet mee kunnen nemen, dan kun je het kosteloos aan ons retourneren. Je kunt je oude product aanbieden bij een PostNL punt bij jou in de buurt. Je dient het product stevig ingepakt aan te bieden. Het pakket mag niet zwaarder zijn dan 30 kg en maximaal 175 x 78 x 58 cm zijn. Je kunt dit opsturen naar:
Create2Fit BV
o.v.v. Oud product
Antwoordnummer 1455
1410 WC Naarden
Je kunt jouw product ook inleveren bij je dichtstbijzijnde Wecycle punt, via de locatiezoeker kun je zien waar je het product kunt inleveren! Ook kun je tijdens openingstijden het product bij ons inleveren, ga voor voor ons adres en openingstijden naar onze contactpagina.
Kan ik van tevoren aangeven hoe laat ik mijn bestelling bezorgd wil hebben?
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil graag het afleveradres aanpassen.
Heb je bij je bestelling gekozen voor de betaalwijze Acceptgiro AfterPay? Dan kunnen wij het afleveradres nooit aanpassen.
Kan ik gebeld worden als de bezorger in de buurt is?
Ik heb niet mijn volledige bestelling ontvangen.
Volgens de Track & Trace code is mijn bestelling al afgeleverd, maar ik heb niets ontvangen.
Volgens mijn Track & Trace code is mijn bestelling afgeleverd bij een afhaallocatie, maar welke?
DHL Parcel: 0900 – 2222120 (€1,- per gesprek)
PostNL Pakketservice: 0900-0990 (45ct per minuut)
Mijn Track & Trace code werkt niet.
Wat is het telefoonnummer van de bezorger?
DHL Parcel: 0900 – 2222120 (€1,- per gesprek)
PostNL Pakketservice: 0900-0990 (45ct per minuut)
Ik wil graag in België mijn bestelling ontvangen, kan dat?
In Vlaanderen word je bestelling afgeleverd door TNT België en in Wallonië door DPD. Wanneer je niet thuis bent, probeert de bezorger het de volgende dag nogmaals. Wanneer je beide keren niet thuis bent, komt je bestelling bij ons retour.
Ik wil graag mijn bestelling in het buitenland ontvangen, kan dat?