Veel gestelde vragen

Bij Koffiediscounter.nl krijgen we veel vragen over onze showroom, betalen / verzenden en natuurlijk barbecues. U heeft een vraag? Wellicht dat deze hieronder beantwoord wordt. Indien dit niet het geval is, belt u ons dan op 0900-3331133.

Vragen over betalen, verzenden, bestellingen, e.d.
Is een artikel op voorraad?
Kan ik in de showroom pinnen of contant betalen?
Kan ik bij aflevering aan de deur pinnen?
Factuur zonder BTW
Zijn de genoemde prijzen inclusief BTW?

Is een artikel op voorraad?

Ondanks het feit dat wij op onze site aangeven of een artikel op voorraad is, ontvangen we hier veel vragen over. Hoe werkt het? Op onze site ziet u bij ieder product (rechts boven) de actuele voorraad status gevolgd door 4 mogelijkheden:

ruim op voorraad
U kunt dit product zonder afspraak vandaag nog afhalen in onze showroom en magazijn in Naarden. Online bestellen kan natuurlijk ook. 'Ruim op voorraad' is bij ons ook echt op voorraad!

nog 5 op voorraad
Van dit product hebben wij op dit moment nog maar 5 stuks op voorraad. Een telefonische reservering is aan te raden voordat u komt afhalen.

laatste op voorraad
Van dit product hebben we er nog maar 1 van op voorraad, bestel deze snel of neem contact op met onze klantenservice 0900-3331133.

niet op voorraad
Dit product hebben wij helaas nu niet op voorraad, u kunt dit product vrijblijvend reserveren. Zodra het product weer op voorraad komt, sturen wij u automatisch een herinneringsmail of u het product nog steeds wilt kopen.

Product niet op voorraad? Wij houden u op de hoogte!

Indien een product niet langer op voorraad is, wordt er rechts naast het product de mogelijkheid geboden om op de hoogte te worden gehouden. Vult u uw gegevens in en wij laten u weten wanneer een nieuwe voorraad wordt afgeleverd.

Indien er nog maar 5 stuks op voorraad zijn van een bepaald product en u wilt deze in de winkel af halen, raden wij u aan deze te reserveren. Dat kan online of telefonisch (0900-3331133).

Klikt u op ‘Product afhalen in Naarden’ (naast het product dat u wilt bestellen) en u gaat automatisch door naar de mogelijkheid om online of telefonisch uw product te reserveren.

Kan ik in de showroom pinnen of contant betalen?

In de showroom kunt u pinnen, contact betalen of uw mastercard/ visacard gebruiken.

Kan ik bij aflevering aan de deur pinnen?

Nee dit is helaas niet mogelijk.

Factuur zonder btw

Laat u uw bestelling naar het buitenland versturen en heeft u een geldig btw-nummer? Dan kunt u bij ons met terugwerkende kracht uw btw terug krijgen. U bestelt uw product via de normale weg op de website. U betaalt dus in eerste instantie de btw. U kunt na het ontvangen van uw bestelling uw ordernummer en geldig btw-nummer naar ons mailen. Wij zorgen dan dat u met terugwerkende kracht uw btw teruggestort krijgt op de rekening of creditcard waarmee u betaald heeft. Dit krijgt u binnen vier weken na ontvangst van de goederen. Uiteraard krijgt u van ons per post dan ook een factuur zonder btw opgestuurd. Het is bij ons niet mogelijk om op voorhand zonder btw te bestellen.


Wanneer u een product wilt afhalen of wilt aanschaffen in de showroom, dan komt u alleen voor btw teruggave in aanmerking wanneer u een stempel heeft van de douane. Deze stempels worden binnen de EU niet meer uitgegeven. Dat betekent dat u bij afhalen alleen btw retour kunt krijgen wanneer u het product meeneemt buiten de EU. Indien dat het geval is, dan ontvangen we graag de originele factuur per post (met douane stempels) en uw rekeningnummer. Als Belgische klant kunt u bij ons dus geen btw retour krijgen wanneer u een artikel afhaalt of afrekent in de showroom.

Zijn de genoemde prijzen inclusief BTW?

Ja, al onze prijzen zijn inclusief BTW en exclusief de eventuele verwijderingsbijdrage en verzendkosten.

Back to top
  Loading...