Garantie:


U heeft fabrieksgarantie op alle producten, de duur van deze garantie is echter afhankelijk van het product. De aangeboden fabrieksgarantie doet geen afbreuk aan de wettelijke rechten. Controleer bij ontvangst van uw bestelling of u het juiste product heeft ontvangen en deze onbeschadigd is. Constateert u een beschadiging of heeft u een verkeerd product ontvangen, dan verzoeken wij u dit zo spoedig mogelijk (binnen 48 uur) aan ons te melden via mail of telefoon.

Mocht u een product ontvangen dat bij ontvangst defect blijkt te zijn, dan kunt het product binnen 7 dagen aan ons retourneren. Informeer ons altijd tijdig via mail of telefoon over de retourzending.

Procedure bij klacht na 7 dagen

Indien er zich een garantieprobleem voordoet in de periode na het eerdergenoemde termijn van 7 dagen, dan geldt de normale garantie procedure. Wat kunt u doen? Er zijn twee mogelijkheden:

1. Neem contact op met de fabrikant/ importeur
Meld het probleem bij de fabrikant/ importeur (zie hieronder de contact gegevens). Zij kunnen het probleem misschien wel telefonisch verhelpen. Mocht het niet telefonisch te verhelpen zijn, dan zullen zij u informeren over hoe er verder gehandeld kan worden om het probleem op te lossen.

2. Neem contact op met Koffiediscounter.nl
U kunt natuurlijk ook altijd langskomen in onze showroom met het product. Wij bekijken samen met u de storing. Indien reparatie nodig is, gaat het product naar de reparatieservice van de desbetreffende fabrikant. Reparatie duurt in de regel 3 weken. U kunt het product weer afhalen in onze showroom zodra het gerepareerd is. Wij stellen u op de hoogte zodra wij het gerepareerde product retour hebben ontvangen van de fabrikant.


Onderstaand meer over Garantie van verschillende importeurs. Let op: importeurs resp. vestigingen in Nederland van de merken: Saeco, Gaggia, Francis&Francis, Siemens, Bosch, DeLonghi verzorgen -via hun internetsite- zelf de garantie en service. 

Garantie logo Klik voor meer informatie over de garantie op het merk van uw product.



Bosch


DeLonghi


Gaggia


Jura


Melitta




Nespresso


Philips Saeco


Siemens


WMF


Solac


Solac


Siemens









Garantietermijn
Service center

:
:

2 jaar
088 424 4010 of via de website van Bosch

De service- en garantieafhandeling wordt volledig door Bosch verzorgd. Door deze werkwijze kunnen wij een optimale service en snelle afhandeling garanderen. De garantie omvat alle aanspraken op grond van fabricagefouten.


Service voor volautomatische espressoapparaten
Wanneer u een technisch probleem heeft, raden wij u aan om eerst goed de handleiding door te lezen. Mocht u er niet uit komen, dan kunt u contact op nemen met de klantenservice van Bosch. Het serviceteam van Bosch is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar, ook telefonisch.


Veel problemen zijn vaak door u zelf al te verhelpen zonder dat er reparatie nodig is en de helpdesk van Bosch kan u daar bij helpen. Mocht er toch reparatie nodig zijn, dan wordt uw apparaat op het door u gekozen moment en adres opgehaald. Lees meer over de espresso service van Bosch op de website van Bosch, hier kunt u ook een eventuele reparatie aanmelden.




Garantietermijn
Service center

:
:

2 jaar
076 - 523 36 00

Voor DeLonghi espressoapparaten geldt een garantietermijn van twee jaar (Europese wettelijke garantie gewaarborgd door de Richtlijn 1999/44/EG). De garantie omvat alle aanspraken op grond van fabricagefouten.


Service aan huis voor volautomatische espressoapparaten
De DeLonghi volautomatische espressoapparaten worden gratis aan huis hersteld gedurende de garantieperiode van twee jaar. Wanneer u een technisch probleem heeft, raden wij u aan om contact op te nemen met de klantenservice van DeLonghi. Ze proberen eerst telefonisch het probleem voor u op te lossen. Indien het probleem niet telefonisch te verhelpen is, wordt u door de technische dienst verder geholpen.


TIP: Wanneer het apparaat niet werkt, kan de oorzaak van de storing soms eenvoudig achterhaald en opgelost worden door in de gebruiksaanwijzing het volgende hoofdstuk te raadplegen: "Problemen die opgelost kunnen worden alvorens de technische servicedienst te bellen".


Tips voor een goede werking van onze volautomatische espressoapparaten:

  • Gebruik steeds espresso koffie van een bekend merk.
  • Doordat u geregeld water opwarmt om uw koffie te zetten, vertoont het apparaat na verloop van tijd kalkafzetting. Ontkalk daarom uw apparaat wanneer het controlelampje knippert (apparaten zonder display) of wanneer dit op de display verschijnt (apparaten met display).
  • In koffie bevinden zich veel vetten en oliën die zich vastzetten op het filter. Na verloop van tijd bemoeilijkt dit de doorloop van de koffie. Daarom raden wij aan de zetgroep minimaal eenmaal per week uit de machine te nemen en onder de kraan te spoelen. LET OP: de zetgroep mag alleen worden verwijderd wanneer het apparaat uitgeschakeld is. Indien u probeert de zetgroep te verwijderen terwijl het apparaat nog aanstaat, kunt u het apparaat beschadigen.






Garantietermijn
Service center

:
:

2 jaar
0900 202 11 77
Via de Philips support site. Philips verzorgt de garantieafhandeling van de Gaggia apparaten.

De service- en garantieafhandeling van de Gaggia apparaten wordt volledig door Philips Nederland verzorgd. Door deze werkwijze kunnen wij een optimale service en snelle afhandeling garanderen. De garantie omvat alle aanspraken op grond van fabricagefouten.


Pick up & Return service volautomatische espressoapparaten
Wanneer u een technisch probleem heeft, raden wij u aan om eerst goed de handleiding door te lezen. Mocht u er niet uit komen, dan kunt u contact op nemen met de klantenservice van Philips of kijken op de Philips support site. Veel problemen zijn vaak door u zelf al te verhelpen zonder dat er reparatie nodig is en de klantenservice van Philips kan u daar bij helpen. Mocht er toch reparatie nodig zijn, dan zal er een afspraak gemaakt worden om het apparaat bij u op te halen. De Gaggia volautomatische espressoapparaten worden gratis bij u thuis opgehaald en na reparatie weer terug gebracht tijdens de garantieperiode van twee jaar.






Garantietermijn
Service center

:
:

25 maanden
035-6954290 (€ 0,80 pm)

Koffiediscounter.nl verzorgt en garandeert de garantie voor Jura 100% betreffende alle door ons geleverde Jura espressomachines. Wij zijn een showroom die in veel gevallen zelf de garantie en reparatie van de machines kan verzorgen. Met name met het fabricaat Jura hebben wij onze eigen garantie- en service afdeling opgezet.


Onze professioneel opgeleide reparateurs hebben jarenlange ervaring met espressomachines en werken uitsluitend met originele vervangingsonderdelen. Neemt u in alle gevallen van vermoeden van een defect met uw Jura apparaat, eerst met ons telefonisch contact op via onze klantenservice. Wij trachten dan met u tot een snelle en adequate oplossing te komen. In het geval u zou besluiten de reparatie van uw Jura apparaat (al of geen garantie) te doen uitvoeren door een externe partij zonder daarover eerst met ons contact te hebben gehad, zijn wij niet gehouden aan enige vergoeding.


Reparatie garantie
Tenzij uitdrukkelijk anders vermeld, garandeert Koffiediscounter.nl de kwaliteit van het door haar gerepareerde product gedurende 3 maanden na herstel. De aansprakelijkheid van Koffiediscounter.nl beperkt zich tot of kosteloos herstel van het product, of vervanging van het product of een onderdeel daarvan, zulks naar keuze van Koffiediscounter.nl, maar wel in overleg met de klant.






Garantietermijn
Service center

:
:

24 maanden
0183 - 64 26 42 (Werkdagen van 09.00-12.00 uur).

Melitta biedt een fabrieksgarantie van 24 maanden op de Melitta Caffeo koffievolautomaten.



Melitta Service-Hotline
Wanneer uw apparaat gerepareerd moet worden en de machine valt binnen de garantie, wordt deze in de servicecentrale in Minden gratis hersteld. Maar ook wanneer uw apparaat niet meer onder de garantie valt kunt u uw apparaat hier laten repareren voor een redelijke prijs.
Melitta Caffeo toestellen zijn gemaakt voor privé gebruik, mocht blijken dat het apparaat is gebruikt voor commerciële doeleinden zal de garantieperiode minder dan 24 maanden zijn.

TIP: Wanneer u een technisch probleem heeft, raden wij u aan om eerst goed de handleiding door te lezen. Mocht u er dan ook niet uitkomen neem dan contact op met de Service-Hotline van Melitta.






Garantietermijn
Service center

:
:

2 jaar
0347 - 37 88 88 | Online Service Centrum

De service- en garantieafhandeling wordt volledig door Miele verzorgd. Bij problemen met uw Miele product kunt u contact met hen opnemen via het bovenstaande telefoonnummer of het online service centrum raadplegen. Wanneer er een defect wordt geconstateerd door Miele die onder de garantie valt zullen zij u informeren met betrekking tot de reparatie van uw product.


Wanneer u er niet uit komt met Miele helpt Koffiediscounter.nl u graag verder met het achterhalen van uw probleem. Houdt u alstublieft uw factuur bij de hand bij contact met onze klantenservice. Indien reparatie nodig is, gaat het product naar de reparatieservice van de desbetreffende fabrikant. Reparatie duurt via ons in de regel 2 - 3 weken. U kunt het product weer afhalen in onze showroom zodra het gerepareerd is, hier wordt u van op de hoogte gesteld.


Wanneer u het product verstuurd of in de showroom langs brengt zorgt u er dan voor dat het product in een deugdelijke (liefst originele) verpakking zit en u het originele aankoopbewijs bij u heeft. Wanneer u het apparaat naar ons toe wilt sturen, dient u de (kopie) aankoopbon met het apparaat mee te sturen en het defect duidelijk te omschrijven in een begeleidende brief. De verzending geschiedt op eigen risico en kan kosteloos verstuurd worden naar ons antwoordnummer:


Create2Fit BV
Afd. Garantie en Reparatie
Antwoordnummer 1455
1410 WC Naarden






Garantietermijn
Service center

:
:

24 maanden
0800 - 022 23 20 (Gratis, bereikbaar van maandag t/m vrijdag).

Nespresso biedt een fabrieksgarantie van 24 maanden op de apparaten die werken met capsules.


Nespresso Assistance Service
Wanneer u een espresso apparaat koopt dat werkt met Nespresso capsules gelden de garantievoorwaarden van de Nespresso Club. Het enige wat u hoeft te doen is het serienummer van uw apparaat registreren bij de Nespresso Club. Wanneer u uw apparaat bij Koffiediscounter.nl hebt gekocht, gebeurd dit automatisch bij uw eerste koffie- of accessoirebestelling op Nespresso.com. De Nespresso Club wilt dat u altijd kunt vertrouwen op een perfect werkende machine. Bij vragen of technische problemen kunt u van maandag tot en met vrijdag contact opnemen met de Assistance Service. Een deskundige stelt dan direct een telefonische diagnose.


Wanneer een reparatie van uw machine noodzakelijk blijkt, kunt u gebruik maken van de voordelen die de Assistance Service biedt:

  • Het ophalen van de machine bij u thuis;
  • Een vervangingsmachine gedurende de tijd dat uw machine in reparatie is;
  • De gerepareerde machine wordt bij u thuis, op afspraak, afgeleverd;
  • U heeft zes maanden garantie op uw gerepareerde machine.






Garantietermijn
Service center

:
:

2 jaar
0900 - 202 11 77 (€ 0,10 p.m. Bereikbaar op werkdagen van 08.00-20.00 uur en zaterdag van 09.00-18.00 uur).
Via de Philips support site.

De service- en garantieafhandeling van de Philips Saeco apparaten wordt volledig door Philips Nederland verzorgd. Door deze werkwijze kunnen wij een optimale service en snelle afhandeling garanderen. De garantie omvat alle aanspraken op grond van fabricagefouten.


Pick up & Return service volautomatische espressoapparaten
Wanneer u een technisch probleem heeft, raden wij u aan om eerst goed de handleiding door te lezen. Mocht u er niet uit komen, dan kunt u contact op nemen met de klantenservice van Philips of kijken op de Philips support site. Veel problemen zijn vaak door u zelf al te verhelpen zonder dat er reparatie nodig is en de klantenservice van Philips kan u daar bij helpen. Mocht er toch reparatie nodig zijn, dan zal er een afspraak gemaakt worden om het apparaat bij u op te halen. De Philips Saeco volautomatische espressoapparaten worden gratis bij u thuis opgehaald en na reparatie weer terug gebracht tijdens de garantieperiode van twee jaar.






Garantietermijn
Service center

:
:

2 jaar
088 - 424 40 20 of via de website van Siemens (Telefoonnummer België: 0032 70 222 142)


De service- en garantieafhandeling wordt volledig door Siemens verzorgd. Door deze werkwijze kunnen wij een optimale service en snelle afhandeling garanderen. De garantie omvat alle aanspraken op grond van fabricagefouten.


Service aan huis voor volautomatische espressoapparaten

De Siemens volautomatische espressoapparaten worden bij u thuis afgehaald voor reparatie binnen de garantieperiode van 2 jaar. Wanneer u een technisch probleem heeft, raden wij u aan om eerst goed de handleiding door te lezen. Mocht u er niet uit komen, dan kunt u contact op nemen met de klantenservice van Siemens. Veel problemen zijn vaak door u zelf al te verhelpen zonder dat er reparatie nodig is en de helpdesk van Siemens kan u daar bij helpen. Mocht er toch reparatie nodig zijn, dan zal de technische dienst met u een afspraak maken voor het ophalen van uw apparaat om te repareren. U kunt de reparatie ook aanvragen via de website van Siemens.






Garantietermijn
Service center

:
:

2 jaar
0900 - 773 64 86 | Mail naar service-wmf1000@wmf.nl | Online Service Centrum

De service- en garantieafhandeling wordt volledig door WMF verzorgd. Bij problemen met uw WMF product kunt u contact met hen opnemen via het bovenstaande telefoonnummer of het online service centrum raadplegen. Zorg dat u het serienummer van uw apparaat bij de hand heeft, hier wordt naar gevraagd door de medewerker van WMF. Wanneer er een defect wordt geconstateerd door WMF die onder de garantie valt zullen zij het product bij u afhalen, repareren en aan u retourneren.


Om u snel te kunnen helpen vragen wij u om het serienummer van de machine bij de hand te hebben en in de buurt van de machine te zijn.


Mocht uw volautomaat professionele hulp nodig hebben dan laten we deze bij u afhalen en repareren in het WMF Service center. Bij normale reparaties zult u uw machine weer binnen 10 werkdagen retour krijgen, indien het langer dan deze 10 werkdagen zal gaan duren krijgt u altijd telefonisch bericht van het service center..


Deze premium service met haal- en breng service is voor u 24 maanden (en niet meer dan 10.000 zettingen) geheel gratis.


Het ophalen van uw machine

  • U wordt binnen 24 uur gebeld door onze haal- en breng service.
  • U kunt hier aangeven wanneer de chauffeur de machine kan komen ophalen.
  • U zet de machine gereed voor verzending klaar in de originele doos (koffiebonen uit het reservoir, waterfilter uit de waterbak, water uit de machine).


  • Belangrijk:
  • Het serviceformulier (zie gebruiksaanwijzing) en een kopie van de aankoopbon moet meegeleverd worden met de machine.
  • De machine moet op een huisadres in Nederland/België staan.

  • Service / reparatie / onderhoud in het WMF Service-Center

  • Bij binnenkomst wordt de koffiemachine grondig nagekeken.
  • Is de machine binnen de garantietermijn aangeboden, dan zal deze kosteloos gerepareerd worden.
  • Valt de machine buiten de garantie dan zal een medewerker van het service center contact opnemen aangaande de te maken kosten.
  • Na de reparatie zal de machine een testfase en een eindcontrole ondergaan.
  • Na de reparatie zal de machine weer bij u terug worden gebracht, de vervoerder zal voor aflevering een afspraak met u maken.

  • Wanneer u er niet uit komt met WMF helpt Koffiediscounter.nl u graag verder met het achterhalen van uw probleem. Houdt u alstublieft uw factuur bij de hand bij contact met onze klantenservice. Indien reparatie nodig is, gaat het product naar de reparatieservice van de desbetreffende fabrikant. Reparatie duurt via ons in de regel 2 - 3 weken. U kunt het product weer afhalen in onze showroom zodra het gerepareerd is, hier wordt u van op de hoogte gesteld.


    Wanneer u het product verstuurd of in de showroom langs brengt zorgt u er dan voor dat het product in een deugdelijke (liefst originele) verpakking zit en u het originele aankoopbewijs bij u heeft. Wanneer u het apparaat naar ons toe wilt sturen, dient u de (kopie) aankoopbon met het apparaat mee te sturen en het defect duidelijk te omschrijven in een begeleidende brief. De verzending geschiedt op eigen risico en kan kosteloos verstuurd worden naar ons antwoordnummer:


    Create2Fit BV
    Afd. Garantie en Reparatie
    Antwoordnummer 1455
    1410 WC Naarden


    Garantietermijn
    Service center

    :
    :

    2 jaar
    STT Lelystad , T. 0320 237 930

    De service- en garantieafhandeling wordt volledig door STT uit Lelystad verzorgd. Door deze werkwijze kunnen wij een optimale service en snelle afhandeling garanderen. De garantie omvat alle aanspraken op grond van fabricagefouten.


    Service voor volautomatische espressoapparaten
    Wanneer u een technisch defect heeft, raden wij u aan om eerst met STT Lelystad contact op te nemen via 0320 237 930. Veel problemen kunnen ze telefonisch met u oplossen. Mocht er toch een reparatie nodig zijn, dan kunt u gelijk een afspraak maken om in Lelystad langs te komen voor reparatie. U kunt uw defecte machine uiteraard ook aanleveren bij Koffiediscounter.nl in Naarden, wij sturen het dan voor u op naar het reparatiecentrum.


    Garantietermijn
    Service center

    :
    :

    2 jaar
    0318 58 24 24 | Zie ook garantie Nespresso
    Garantievoorwaarden Krups Espresso apparaat

    Voor de espresso-apparaten Espresso Automatic geldt een speciale Call & Pick-up Service. Mocht uw Espresso Automatic machine niet naar tevredenheid functioneren, dan raden wij u aan contact op te nemen met onze Consumentenservice via 0318 58 24 24.


    Mocht het probleem telefonisch niet kunnen worden opgelost, dan komt u in aanmerking voor de speciale Call & Pick-up Service, mits de garantietermijn van 2 jaar nog niet is verstreken. De Krups consumentenservice zal met u een afspraak maken voor het ophalen van het apparaat. Wij verzoeken u het apparaat te verpakken in de originele verpakking of in een stevige doos opgevuld met bijvoorbeeld krantenpapier. Plakt u op het apparaat uw adresgegevens en vermeld een korte klachtomschrijving.


    Een reparatie via de Call & Pick-up Service duurt gemiddeld één week. Garantievoorwaarden Krups Nespresso apparaat

    Wanneer u een espresso apparaat koopt dat werkt met Nespresso capsules gelden de garantievoorwaarden van de Nespresso Club. Het enige wat u hoeft te doen is het serienummer van uw apparaat registreren bij de Nespresso Club. Wanneer u uw apparaat bij Koffiediscounter.nl hebt gekocht, gebeurd dit automatisch bij uw eerste koffie- of accessoirebestelling op Nespresso.com. De Nespresso Club wilt dat u altijd kunt vertrouwen op een perfect werkende machine. Bij vragen of technische problemen kunt u van maandag tot en met vrijdag contact opnemen met de Assistance Service. Een deskundige stelt dan direct een telefonische diagnose.

    Wanneer een reparatie van uw machine noodzakelijk blijkt, kunt u gebruik maken van de voordelen die de Nespresso Assistance Service biedt:
    • Het ophalen van de machine bij u thuis;
    • Een vervangingsmachine gedurende de tijd dat uw machine in reparatie is;
    • De gerepareerde machine wordt bij u thuis, op afspraak, afgeleverd;
    • U heeft zes maanden garantie op uw gerepareerde machine.



    Garantietermijn
    Service center

    :
    :

    2 jaar
    00800 830 70083 of service@eu.russellhobbs.com
    Mocht u een technisch probleem hebben met uw apparaat, dan raden wij u aan om contact op te nemen met het Russell Hobbs Service Center via 00800 830 70083 of service@eu.russellhobbs.com om uw probleem te bespreken. Veel problemen

    Als het probleem telefonisch niet te verhelpen zijn, dan kunt u uw product bij Koffiediscounter.nl inleveren. Indien reparatie nodig is, gaat het product naar de reparatieservice van de desbetreffende fabrikant. Reparatie duurt via ons in de regel 2 - 3 weken. U kunt het product weer afhalen in onze showroom zodra het gerepareerd is, hier wordt u van op de hoogte gesteld.

    Wanneer u het product verstuurd of in de showroom langs brengt zorgt u er dan voor dat het product in een deugdelijke (liefst originele) verpakking zit en u het originele aankoopbewijs bij u heeft. Wanneer u het apparaat naar ons toe wilt sturen, dient u de (kopie) aankoopbon met het apparaat mee te sturen en het defect duidelijk te omschrijven in een begeleidende brief. De verzending geschiedt op eigen risico en kan kosteloos verstuurd worden naar ons antwoordnummer:

    Create2Fit BV
    Afd. Garantie en Reparatie
    Antwoordnummer 1455
    1410 WC Naarden
    Back to top
    Contact opnemen
      Loading...